Filteren op

Kan ik direct een kaartje voor een voorstelling bij World Forum kopen?

Kaartjes kunnen niet bij World Forum Theater worden gekocht. Dit gaat via een externe partij (Eventim, NTK, Paylogic, Ticketmaster, etc.). Deze is per voorstelling in de theateragenda op onze website terug te vinden.

Welke theatervoorstellingen staan er gepland en via wie kunnen er tickets besteld worden?

Alle komende voorstellingen zijn te vinden in onze theateragenda. Tevens is via de theateragenda de duur van de voorstellingen, de eventuele minimale leeftijd en de ticketverkoop te vinden.

De tickets voor de theatervoorstellingen zijn te bestellen via onze website of de website van de organiserende partij. De aangekochte tickets worden per e-mail toegestuurd. In enkele gevallen kunnen tickets worden opgehaald bij de kassa.

Neem bij vragen contact op met onze Front Office:
T: +31 (0)70 306 63 66
E: front.office@worldforum.nl

Met welke vervoersmiddelen is World Forum Theater te bereiken?

World Forum Theater is zowel met het openbaar vervoer als met de auto en de fiets goed bereikbaar. Bekijk alle informatie met betrekking tot bereikbaarheid op de webpagina Bereikbaarheid.

Beschikt World Forum Theater over een parkeergarage?

World Forum Theater beschikt over een eigen parkeergarage met voldoende plaatsen voor de gasten van het theater. In parkeergarage A zijn er drie laadpunten voor elektrische auto’s die gebruikt kunnen worden met een Centraal Interoperabiliteit Register pas. De maximale doorrijhoogte van de garage bedraagt twee meter.

Uitrijkaarten zijn verkrijgbaar bij de Front Office en betaalautomaten. Een parkeerkaart kan niet gereserveerd worden.

Bekijk alle informatie over parkeren op de webpagina Bereikbaarheid. Of neem contact met ons op via parking-a@worldforum.nl

Beschikt World Forum Theater over een fietsenstalling?

World Forum Theater is in bezit van een onbewaakte en niet overdekte fietsenstalling.

Is World Forum Theater toegankelijk voor mensen met een beperking?

Bekijk de webpagina Toegankelijkheid en Evenementen voor alle up-to-date informatie over toegankelijkheid met betrekking tot onze evenementenlocatie.

Biedt World Forum Theater een pauzearrangement aan?

Bij enkele voorstellingen is er een pauzearrangement beschikbaar. Deze is naar beschikbaarheid tot twee dagen voor de voorstelling te bestellen via de website van de kaartverkoper. Bekijk de webpagina Eten en Drinken voor alle informatie omtrent het pauzearrangement.

Biedt World Forum Theater een theatermenu aan?

Bij een aantal voorstellingen is er een theatermenu beschikbaar. Deze is naar beschikbaarheid tot twee dagen voor de voorstelling te bestellen via de website van de kaartverkoper. Daarnaast zijn er verschillende restaurants op loopafstand van World Forum Theater. Bekijk de webpagina Eten en Drinken voor alle mogelijkheden.

Wordt er rekening gehouden met allergenen tijdens het evenement?

Neem voor meer informatie over allergenenmogelijkheden tijdens een evenement contact op met onze Food & Beverage afdeling via:
T: +31 (0)70 306 63 66
E: f&b@worldforum.nl

Mag glaswerk/eten mee de theaterzaal in?

Het is niet toegestaan glaswerk en/of eten mee de theaterzaal in te nemen. Drankjes worden overgegoten in biologische, afbreekbare bekers van plastic door suppoosten.

Zijn er stoelverhogingen beschikbaar en te reserveren?

Er zijn altijd stoelverhogingen op voorraad en beschikbaar bij de suppoosten. Het is niet mogelijk deze te reserveren.

Kan er van tevoren worden bekeken welke plaatsen in de zaal aangekocht zijn?

De plaatsen in de theaterzaal staan aangegeven op de aangekochte tickets. De exacte locatie van de stoelen is terug te vinden op de webpagina Zaalplattegrond.

Met wie kan contact opgenomen worden over vragen met betrekking tot World Forum Theater?

Neem contact op met de Front Office:
T: +31 (0)70 306 63 66
E: front.office@worldforum.nl

Met wie kan contact opgenomen worden met betrekking tot vergeten/verloren bezittingen?

Neem contact op met de Front Office:
T: +31 (0)70 306 63 66
E: front.office@worldforum.nl