Veelgestelde vragen
Bekijk hier onze veelgestelde vragen. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op en we helpen u graag verder.
Filteren op
Onze Algemene Voorwaarden en Algemene Inkoopvoorwaarden zijn hier te lezen.
Alle beschikbare mogelijkheden zijn te vinden onder het menu item Organisator op onze website.
Neem bij vragen contact op met onze Sales Office:
T: +31 (0)70 30 66 228
E: info@worldforum.nl
Neem contact op met onze Sales Office voor een afspraak:
T: +31 (0)70 30 66 228
E: info@worldforum.nl
Dit verschilt per evenement. De informatie over de ticketverkoop kan direct opgevraagd worden bij de organisator van het evenement. Neem bij vragen contact op met onze Front Office:
T: +31 (0)70 306 63 66
E: front.office@worldforum.nl
World Forum The Hague is zowel met het openbaar vervoer als met de auto en de fiets goed bereikbaar. Bekijk alle informatie met betrekking tot bereikbaarheid op de webpagina Bereikbaarheid.
De reistijd vanaf World Forum The Hague naar Schiphol Airport bedraagt 30 minuten met het openbaar vervoer en 25 minuten met de auto.
Naar Rotterdam The Hague Airport bedraagt de reistijd 45 minuten met het openbaar vervoer en 25 minuten met de auto.
World Forum The Hague beschikt over een eigen parkeergarage met voldoende plaatsen voor de gasten (kosten €4,00 per uur en €17,50 voor een dagkaart). In parkeergarage A zijn er twee laadpunten voor elektrische auto’s die gebruikt kunnen worden met een Centraal Interoperabiliteit Register pas. Het starttarief is €0,50 en de bijkomende kosten zijn €0,30 per kilowattuur. De maximale doorrijhoogte van de garage bedraagt twee meter.
Uitrijkaarten zijn verkrijgbaar bij de Front Office en betaalautomaten. Een parkeerkaart kan niet gereserveerd worden.
Bekijk alle informatie over parkeren op de webpagina Bereikbaarheid. Of neem contact met ons op via parking-a@worldforum.nl
World Forum The Hague is in bezit van een onbewaakte niet overdekte fietsenstalling.
Ja, ons gebouw is toegankelijk voor mensen met een beperking.
Bekijk de webpagina Toegankelijkheid voor alle up-to-date informatie over toegankelijkheid met betrekking tot onze evenementenlocatie.
Tijdens een evenement is er in World Forum The Hague eten en drinken beschikbaar volgens het programma van de organiserende partij, dit verschilt per evenement. Daarnaast zijn er op loopafstand verschillende eet- en drinkgelegenheden te vinden. Kijk op de webpagina Bezoek Den Haag voor meer informatie.
Neem voor informatie contact op met onze Food & Beverage afdeling via:
T: +31 (0)70 306 63 66
E: f&b@worldforum.nl
Neem voor meer informatie over allergenenmogelijkheden tijdens een evenement contact op met de organiserende partij.
Er is geen standaard ruimte ingericht voor dit doel. Neem voor meer informatie contact op met onze Front Office:
T: +31 (0)70 306 63 66
E: front.office@worldforum.nl
Het MVO beleid van World Forum The Hague is opgebouwd uit drie programma’s: Think Green, Think People en Think Local. Binnen deze programma’s worden diverse initiatieven ontwikkeld.
Vanuit de organisatie is er een Sustainability Policy opgesteld en World Forum The Hague beschikt over een MVO verklaring.
Ons jaarlijkse duurzaamheidsverslag kunt u hier downloaden.
Daarnaast is World Forum The Hague gecertificeerd met de Gouden Green Key. Green Key is hét internationale keurmerk voor duurzame bedrijven in de recreatie- en vrijetijdsbranche en zakelijke markt.
Neem contact op met de Sales Office:
T: +31 (0)70 30 66 228
E: info@worldforum.nl
Neem contact op met de Front Office:
T: +31 (0)70 306 63 66
E: front.office@worldforum.nl
Neem contact op met de Front Office:
T: +31 (0)70 306 63 66
E: front.office@worldforum.nl