17.500 verhuurbare m²
Perfect voor elk type evenement
50+ jaar toonaangevend

Veelgestelde vragen

Wij beantwoorden graag alle vragen

Bekijk hier onze veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!

Blijft het World Forum Theater bereikbaar in aanloop naar de NAVO-top 2025? +

World Forum The Hague blijft bereikbaar, er worden wel wegen (tijdelijk) afgesloten. Het kan daarom drukker zijn. Houd rekening met extra reistijd en/of omleidingen.

Theatershows en congressen gaan door zoals gepland. Komt u met de auto? Volg dan de borden ‘bestemmingsverkeer’ in de buurt van het World Forum Theater.

Meer informatie over de NAVO-top 2025 in Den Haag kunt u vinden op de website van de gemeente Den Haag.

Met welke vervoersmiddelen is World Forum The Hague te bereiken?+

World Forum The Hague is zowel met het openbaar vervoer als met de auto en de fiets goed bereikbaar. Bekijk alle informatie met betrekking tot bereikbaarheid op de webpagina Bereikbaarheid.

Beschikt World Forum The Hague over een parkeergarage?+

World Forum Theater heeft een eigen parkeergarage met genoeg plek voor onze gasten.

In parkeergarage A zijn drie laadpunten voor electrische auto’s beschikbaar. Deze zijn te gebruiken met een Centraal Interoperabiliteit Register pas. Let op: de maximale doorrijhoogte is twee meter.

Uitrijkaarten zijn verkrijgbaar bij de Front Office en de betaalautomaten. Een parkeerkaart reserveren is helaas niet mogelijk.

Meer weten over parkeren? Bekijk alle informatie op de webpagina Bereikbaarheid.

Beschikt World Forum Theater over een fietsenstalling?+

Op de fiets naar het World Forum Theater? Dat kan, we hebben een eigen fietsenstalling beschikbaar.

Let op: deze is niet overdekt en niet bewaakt.

Is World Forum The Hague toegankelijk voor mensen met een beperking? +

Het World Forum is goed toegankelijk voor mensen met een beperking. Op onze pagina toegankelijkheid vind je alle actuele informatie over de voorzieningen in onze evenementenlocatie.

Biedt World Forum Theater een pauzearrangement aan?+

Bij enkele voorstellingen is er een pauzearrangement beschikbaar. Deze is naar beschikbaarheid tot twee dagen voor de voorstelling te bestellen via de website van de kaartverkoper.

Biedt World Forum Theater een theatermenu aan?+

Bij een aantal voorstellingen is er een theatermenu beschikbaar. Deze is naar beschikbaarheid tot twee dagen voor de voorstelling te bestellen via de website van de kaartverkoper. Daarnaast zijn er verschillende restaurants op loopafstand van World Forum Theater.

Mag glaswerk/eten mee de theaterzaal in?+

Het is helaas niet toegestaan glaswerk en/of eten mee de theaterzaal in te nemen. Drankjes worden overgegoten in biologische, afbreekbare bekers van plastic door suppoosten.

Zijn er stoelverhogingen beschikbaar en te reserveren?+

Stoelverhogingen zijn altijd op voorraad en beschikbaar bij onze suppoosten. Reserveren hiervoor is niet nodig.

Kan er van tevoren worden bekeken welke plaatsen in de zaal aangekocht zijn?+

De stoelen in de theaterzaal staan op het ticket aangegeven. Wil je precies zien waar je plek is? Kijk dan op onze webpagina zaalplattegrond voor een overzicht van de indeling.

Met wie kan contact opgenomen worden over vragen met betrekking tot World Forum The Hague?+

Neem contact op met de Front Office:

T: +31 (0)70 306 63 66
E: front.office@worldforum.nl

Met wie kan contact opgenomen worden met betrekking tot vergeten/verloren bezittingen?+

Neem contact op met de Front Office:

T: +31 (0)70 306 63 66
E: front.office@worldforum.nl

Waar staan de Algemene Voorwaarden?+

Onze Algemene Voorwaarden en Algemene Inkoopvoorwaarden zijn hier te lezen.

Welke informatie is er beschikbaar over World Forum The Hague als evenementenlocatie?+

Benieuwd naar alle opties? World Forum The Hague biedt oneindig veel mogelijkheden. Je vindt ze onder het menu-item ‘Organisator’ op onze website.

Neem bij vragen contact op met onze Sales Office: 
T: +31 (0)70 30 66 228 
E: info@worldforum.nl

Hoe kan worden deelgenomen aan de evenementen die plaatsvinden in World Forum The Hague?+

Dit kan per evenement verschillen. De informatie over de ticketverkoop kan direct opgevraagd worden bij de organisator van het evenement.

Neem bij vragen contact op met onze Front Office:
T: +31 (0)70 306 63 66
E: front.office@worldforum.nl

Met welke vervoersmiddelen is World Forum The Hague te bereiken? +

World Forum The Hague is zowel met het openbaar vervoer als met de auto en de fiets goed bereikbaar. Bekijk alle informatie met betrekking tot bereikbaarheid op de webpagina Bereikbaarheid.

Hoeveel minuten bedraagt de reistijd van World Forum The Hague naar de luchthaven? +

De reistijd vanaf World Forum The Hague naar Schiphol Airport bedraagt 30 minuten met het openbaar vervoer en 25 minuten met de auto.

Naar Rotterdam The Hague Airport bedraagt de reistijd 45 minuten met het openbaar vervoer en 25 minuten met de auto.

Beschikt World Forum The Hague over een parkeergarage? +

World Forum Theater heeft een eigen parkeergarage met genoeg plek voor onze gasten.

In parkeergarage A zijn drie laadpunten voor electrische auto’s beschikbaar. Deze zijn te gebruiken met een Centraal Interoperabiliteit Register pas. Let op: de maximale doorrijhoogte is twee meter.

Uitrijkaarten zijn verkrijgbaar bij de Front Office en de betaalautomaten. Een parkeerkaart reserveren is helaas niet mogelijk.

Meer weten over parkeren? Bekijk alle informatie op de webpagina Bereikbaarheid.

Beschikt World Forum Theater over een fietsenstalling? +

Op de fiets naar het World Forum Theater? Dat kan, we hebben een eigen fietsenstalling beschikbaar.

Let op: deze is niet overdekt en niet bewaakt.

Welke mogelijkheden biedt World Forum The Hague qua eten en drinken?+

Tijdens een evenement in World Forum The Hague kun je genieten van eten en drinken volgens het programma van de organisator – dit verschilt per evenement. In de buurt vind je ook volop gezellige cafés en restaurants.

Meer weten? Neem een kijkje op onze pagina ‘Bezoek Den Haag’ of neem contact op met onze Food & Beverage-afdeling via:

E: f&b@worldforum.nl

Wordt er rekening gehouden met allergenen tijdens het evenement?+

Uiteraard! We willen dat iedereen zorgeloos kan genieten, dus houden we graag rekening met allergenen en voedingswensen. Dit kan per evenement verschillen, afhankelijk van de catering.

 
Zijn er specifieke wensen of vragen? Neem gerust contact op met onze Food & Beverage-afdeling, we denken graag mee!

E: f&b@worldforum.nl

Beschikt World Forum The Hague over een afgeschermde kolf-/bidruimte? +

We hebben een afschermde en rustige gebedsruimte/stilteruimte beschikbaar. Neem voor meer informatie contact op met onze Front Office:

T: +31 (0)70 306 63 66 
E: front.office@worldforum.nl 

Wat doet World Forum The Hague aan maatschappelijk verantwoord ondernemen?+

Het MVO beleid van World Forum The Hague is opgebouwd uit drie programma’s: Think Green, Think People en Think Local. Binnen deze programma’s worden diverse initiatieven ontwikkeld. 

Vanuit de organisatie is er een Sustainability Policy opgesteld en World Forum The Hague beschikt over een MVO verklaring.

Ons jaarlijkse duurzaamheidsverslag kunt u hier downloaden. 

Daarnaast is World Forum The Hague gecertificeerd met de Gouden Green Key. Green Key is hét internationale keurmerk voor duurzame bedrijven in de recreatie- en vrijetijdsbranche en zakelijke markt.

Met wie kan contact opgenomen worden over vragen met betrekking tot aanvragen van evenementen in World Forum The Hague?+

Neem contact op met de Sales Office:

T: +31 (0)70 306 63 66
E: info@worldforum.nl

Met wie kan contact opgenomen worden over vragen met betrekking tot World Forum The Hague? +

Neem contact op met de Front Office:


T: +31 (0)70 306 63 66
E: front.office@worldforum.nl

Met wie kan contact opgenomen worden met betrekking tot vergeten/verloren bezittingen?+

Neem contact op met de Front Office:


T: +31 (0)70 306 63 66
E: front.office@worldforum.nl

Vragen voor ons? Neem contact met ons op!